Suomalaisia?

If you do not speak one of the languages listed above.
panzka
Posts: 2
Joined: Wed Feb 10, 2010 11:44 am

Suomalaisia?

Postby panzka » Wed Feb 10, 2010 11:46 am

Terve terve, kiinnostaa vaan, että oonko muka ainoita suomalaisia joka on pelaillu vissiin kaikki dr-serverit läpi mitä koskaan on ollu ?

Tosin parivuotta ollu nytte taukoa kokonaan, mut eiköhän se tästä taas mieleen palaa kunhan tää aukeaa =)

-panzka

EDIT: just itekki tein vasta tämän accon tänne foorumille, mut aika kauan jo roikkunu täälä ja lukenu juttuja yms..

panzka
Posts: 2
Joined: Wed Feb 10, 2010 11:44 am

Re: Suomalaisia?

Postby panzka » Sun Feb 14, 2010 11:26 am

nno perkele.. ;<

Malakand
Posts: 115
Joined: Wed Dec 02, 2009 1:05 pm

Re: Suomalaisia?

Postby Malakand » Sun Feb 21, 2010 12:02 pm

Moi, moi (Y)
well there was a player called anwyen or something like that, she was from finland and 1 dude was more, but i cant recall hes name. But u can join with estonians :D
Zero Tolerance



USE THE FORCE!

atsik
Posts: 11
Joined: Wed Jan 06, 2010 12:01 pm

Re: Suomalaisia?

Postby atsik » Sun Feb 21, 2010 9:37 pm

ju virolaisia on aika monta pelissä. vyseus kaupunkissa. ma ei oo mähny suomalaisia olenka pelissä viellä. ma itten oon IGN Preester priest sitten.

muuten ma oon virolainen kans. ettäs väärin ei ymmärä mua.

TerZ
Posts: 30
Joined: Wed Mar 10, 2010 5:02 pm

Re: Suomalaisia?

Postby TerZ » Wed Mar 10, 2010 5:04 pm

moromoro!

joo täällä olis yks joka ilmottautuu kaikki servut läpipelanneena. :D yllsellä aattelin alotella ja siel pelailen nytki, betassa siis. laita privaa mulle!

-teme
Image

Endal
Posts: 4
Joined: Sat Feb 13, 2010 11:08 pm

Re: Suomalaisia?

Postby Endal » Wed Mar 24, 2010 3:38 pm

khyl vaan, servut koluttu. ei ehkä niin suurella panostuksella, mutta kuiteskin :)

TerZ
Posts: 30
Joined: Wed Mar 10, 2010 5:02 pm

Re: Suomalaisia?

Postby TerZ » Wed Mar 24, 2010 6:18 pm

Endal wrote:khyl vaan, servut koluttu. ei ehkä niin suurella panostuksella, mutta kuiteskin :)


katoha lisää suomalaisia :D yllseen vaa ja rollaat vaikka wizardin ni levutetaa yhessä! intent to killiin voi kans joinata jos haluaa, todennäkösesti.
Image

sush
Posts: 116
Joined: Tue Nov 17, 2009 2:32 pm

Re: Suomalaisia?

Postby sush » Tue Mar 30, 2010 5:48 pm

tere

User avatar
Anwen
Posts: 61
Joined: Tue Nov 17, 2009 7:04 pm
Location: Finland

Re: Suomalaisia?

Postby Anwen » Mon Apr 12, 2010 11:19 am

Terve oon suomesta ja oon ollut nimimerkeillä Anwen ja Tinuviel joka ikisellä dr servulla alkaen ihan ekasta 068 vai 069 versiosta eli ajasta ennen combat skillei jne.

Virolaisia on paljon ja ne ymmärtää hyvin suomea, tosin vittuillakseen eivät aina vastaile Suomalaisille(en tie ollaanko juotu liikaa niiden viinoja;)). Mutta virolaisten kanssa meillä Suomalaisilla on ollut sanaton hyökkäämättömyys sopimus eli jos sanot niille "tere tulemast, jooma piim?" , niin eivät käy päälle;) .

Yilsessä olen aina ollut ja juuri aloin lataamaan dr:ää uusiks ja taidan taas yilseen mennä.

TerZ
Posts: 30
Joined: Wed Mar 10, 2010 5:02 pm

Re: Suomalaisia?

Postby TerZ » Mon Apr 12, 2010 5:12 pm

Anwen wrote:Terve oon suomesta ja oon ollut nimimerkeillä Anwen ja Tinuviel joka ikisellä dr servulla alkaen ihan ekasta 068 vai 069 versiosta eli ajasta ennen combat skillei jne.

Virolaisia on paljon ja ne ymmärtää hyvin suomea, tosin vittuillakseen eivät aina vastaile Suomalaisille(en tie ollaanko juotu liikaa niiden viinoja;)). Mutta virolaisten kanssa meillä Suomalaisilla on ollut sanaton hyökkäämättömyys sopimus eli jos sanot niille "tere tulemast, jooma piim?" , niin eivät käy päälle;) .

Yilsessä olen aina ollut ja juuri aloin lataamaan dr:ää uusiks ja taidan taas yilseen mennä.


Katoha suaki näkee, muistan sut hyvin ! taisit olla female piercing warru? jos en iha väärin muista. yllsee vaa ja laita whispiä ni kattellaa jos kerkeis powerlevelaa sua! Intent to killi recruittaa kyl sut :P meinasitko tehä taas oman killan? muistelin et sul olis ollu kilta jollai servulla.
Image


Return to “Other”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron